På GefleNöje har vi gått ett steg längre än andra när det gäller att få nöjda kunder.
Oftast är det mjuka värden såsom personligt engagemang, svarstider på support, flexibilitet kring avtal och hur långsiktig leverantören är i sitt bemötande mot er som gör om ni är nöjda eller inte som kund. Om du av någon anledning inte känner dig 100% nöjd, kontakta oss så hjälper vi dig med en retur/byte och ser till att du blir 100% nöjd! Självklart kommer vi att vilja ha en dialog med er kring hur vi kan försäkra oss om att ni kommer att bli nöjda framöver.
Varför lovar vi allt det här?
En anledning är att vi vill att du ska känna dig trygg som kund hos oss. En annan att vi är så säkra på att vi kommer att ge dig precis rätt lösning för ditt behov, och utföra jobbet på precis rätt sätt, utan problem. Vår ambition är att du som kund ska vara fullständigt nöjd. Om du upplever att det finns något vi kan göra bättre vill vi gärna att du tar kontakt med oss så att vi kan utveckla vårt arbete.
Vår målsättning:
”Att erbjuda det absolut bästa förhållandet mellan pris, prestanda och kvalitet på marknaden ”
Ansvar- och sekretessgaranti:
GefleNöje garanterar att förtrolig information om uppdrag, order, kunder, och andra företagsuppgifter inte sprids vidare. Samtliga medarbetare har tagit del av och skrivit på avtal om sekretess, tystnadsplikt och lojalitet. Tystnadsplikten gäller även efter uppdragets upphörande.
GefleNöje – en engagerad partner
Vi ger våra uppdragsgivare optimala förutsättningar att nå ut till sin publik. Vår målsättning är att lämna tydliga avtryck och skapa en positiv känsla för såväl besökarna som arrangören av ett arrangemang, kalla det gärna vänskap eller kärlek.
Verksamhetens framgångsfaktorer är:
• Närhet till bred kompetens
• Förståelse för kundens affärer
• Proaktivt och affärsmässigt agerande
• Personligt engagemang och förtroende
• Fokus på kvalitet och professionalism
• Modern och välfungerande teknik